О книге: 20th Century Alcohol & Tobacco Ads; Taschen, 2022

от 3346 р. до 3900 р.

  • Издатель: Taschen
  • ISBN: 9783836593717
  • Книги: Культура. Искусство
  • ID:13556489
Где купить

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательTaschen
Год издания2022
Серия40th Anniversary Edition
Формат22.6 x 16.4 x 3.3
АвторHeller S., Silver A.
АвторыHeller S.; Silver A.
ПереплётТвёрдый
Год публикации2022
ЯзыкАнглийский
Количество страниц464
Переплетшитая
Кол-во страниц464
ISBN978-3-8365-9371-7
Обложкатвердый переплёт
Возрастное ограничение16+
Количество книг1
Тип обложкитвердая
Жанрграфический дизайн
Вес1186
ИздательствоTaschen
РазделКниги на английском языке
Оформление обложкилакировка
Тип изданияподарочное


Где купить (2)

Цена от 3346 р. до 3900 р. в 2 магазинах

МагазинЦенаНаличие
3346 р.
Минимальная сумма заказа 100 рублей Крупнейшая сеть книжных магазинов Кэшбэк до 6.1%
Промокоды на скидку

15.06.2025
Яндекс.Маркет
5/5
3900 р.
Кэшбэк до 3.8%
Промокоды на скидку

Наличие уточняйте
03.04.2025
Avito доставка позволит получить любой товар, не выходя из дома

История цены

МагазинПоследняя известная ценаОбновлено
Лабиринт
3182 р.
12.05.2024
Подписные издания
4070 р.
27.11.2023
МАЙШОП
2758 р.
03.05.2024
Читай-город
3346 р.
24.08.2024
book24
4507 р.
12.04.2025
Мегамаркет
2989 р.
24.12.2024

Предложения банков


Компания Предложение
Халва

Рассрочка 0% до 36 мес. Лимит кредитования - до 500 000 рублей. Снятие заемных средств в рассрочку на 3 мес. Кэшбэк до 10%

РОСБАНК

Cashback: - от 2 до 10% — на 2 выбранные категории - 1% — на остальные покупки в зависимости от общей суммы с начала месяца

Описание

Selling the most delicious vices

Vices or virtues: drinking and smoking provided marketers with products to be forged into visual feasts. In this lush compendium of advertisements, we explore how depictions of these commodities spanned from the elegant to the offbeat, revealing how manufacturers prodded their customers throughout the 20th century to imbibe and inhale.

Each era's alcohol and tobacco trends are exuberantly captured page after page, with brand images woven into American popular culture so effectively that almost anyone could identify such icons as the Marlboro Man or Spuds MacKenzie, figures so familiar they could appear in ads without the product itself. Other advertisers devised clever and subliminal approaches to selling their wares, as the wildly successful Absolut campaign confirmed. Even doctors contributed to a perverse version of propaganda, testifying that smoking could calm your nerves and soothe your throat, while hailing liquor as an elixir capable of bringing social success.

Whether you savor these visual delights, or enjoy inhaling and wallowing in forbidden pleasures, you will certainly be thrilled by this exploration of a decidedly vibrant-and sometimes controversial-chapter of advertising history.

20th Century Alcohol & Tobacco Ads - фото №1

20th Century Alcohol & Tobacco Ads - фото №2

20th Century Alcohol & Tobacco Ads - фото №3

20th Century Alcohol & Tobacco Ads - фото №4

20th Century Alcohol & Tobacco Ads - фото №5

20th Century Alcohol & Tobacco Ads - фото №6

20th Century Alcohol & Tobacco Ads - фото №7

20th Century Alcohol & Tobacco Ads - фото №8

20th Century Alcohol & Tobacco Ads - фото №9

20th Century Alcohol & Tobacco Ads - фото №10

20th Century Alcohol & Tobacco Ads - фото №11

20th Century Alcohol & Tobacco Ads - фото №12

20th Century Alcohol & Tobacco Ads - фото №13

20th Century Alcohol & Tobacco Ads - фото №14

Смотри также о книге.

Отзывы (0)




Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Культура. Искусство - издательство "Taschen"

закладки (0) сравнение (0)

14 ms