Pre-Suasion. A Revolutionary Way to Influence and Persuade; Random House Business, 2017

  • Издатель: Random House Business
  • ISBN: 9781847941435
  • EAN: 9781847941435

  • Книги: Психология
  • ID:12035893
Где купить

Где купить

Последняя известная цена от 3054 р. до 4366 р. в 3 магазинах

В данный момент у нас нет информации о наличии данного товара в магазинах.
Вы можете поискать его на других площадках:

МагазинЦенаНаличие
Avito доставка позволит получить любой товар, не выходя из дома

История цены

МагазинПоследняя известная ценаОбновлено
Лабиринт
3101 р.
12.05.2024
Яндекс.Маркет
4366 р.
12.05.2024
МАЙШОП
3054 р.
12.05.2024

Описание

In his global bestseller Influence, Professor Robert Cialdini transformed the way we think about the craft of persuasion. Now he offers revelatory new insights into the art of winning people over: it isn't just what we say or how we say it that counts, but also what goes on in the moments before we speak.

This is the world of 'pre-suasion', where subtle turns of phrase, seemingly insignificant visual cues, and apparently unimportant details of location can prime people to say 'yes' even before they are asked. And as Cialdini reveals, it's a world you can master. If you understand the tools of pre-suasion, you will better placed to win a debate, get support for an idea or cause, promote a campaign - even persuade yourself to do something you find difficult.

Drawing on the latest research, and packed with fascinating case studies, Pre-Suasion is a masterclass in enhancing your powers of influence.

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательRandom House Business
Кол-во страниц413
ISBN9781847941435
Год издания2017
Обложкамягкая обложка


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Психология - издательство "Random House Business"

Категория 2443 р. - 3664 р.

Книги: Психология

Категория 2443 р. - 3664 р.

закладки (0) сравнение (0)

11 ms