The Power Paradox. How We Gain and Lose Influence; Penguin, 2017

  • Издатель: Penguin
  • ISBN: 9780718197636
  • EAN: 9780718197636

  • Книги: Психология
  • ID:12039214
Где купить

Где купить

Последняя известная цена от 2387 р. до 3727 р. в 4 магазинах

В данный момент у нас нет информации о наличии данного товара в магазинах.
Вы можете поискать его на других площадках:

МагазинЦенаНаличие
Avito доставка позволит получить любой товар, не выходя из дома

История цены

МагазинПоследняя известная ценаОбновлено
Лабиринт
3727 р.
21.11.2024
Яндекс.Маркет
3439 р.
27.06.2024
МАЙШОП
2387 р.
23.06.2024
Мегамаркет
3439 р.
05.09.2024

Описание

A paradigm-shifting account of the power dynamics that shape everyday life - from the board room to the dinner table, the playground to the bedroom

This revolutionary new book shows us that everything we thought about power is dead wrong. It is not gained, as the Machiavellian view says, through coercive force. Influence comes instead to those who are socially intelligent and empathetic - but ironically the seductions of power make us lose those very qualities that made us powerful in the first place. Dacher Keltner illuminates this 'power paradox', revealing how both power and powerlessness distort human behaviour, affecting whether or not we will have an affair, break the law, suffer from depression or find our purpose in life. By redefining power as the ability to do good for others, Keltner turns everything we know about influence, status, and inequality upside down.

The Power Paradox. How We Gain and Lose Influence - фото №1

The Power Paradox. How We Gain and Lose Influence - фото №2

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательPenguin
Кол-во страниц196
Год издания2017
ISBN9780718197636
Обложкамягкая обложка
ИздательствоPenguin
Возрастное ограничение16+
Количество книг1
Вес0.16
Жанрпсихология
Тип обложкимягкая
Количество страниц196


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Психология - издательство "Penguin"

Категория 1909 р. - 2864 р.

Книги: Психология

Категория 1909 р. - 2864 р.

закладки (0) сравнение (0)

26 ms