For the Culture. The Power Behind the World's Most Successful Brands, from Apple to Beyonce; Macmillan, 2023

  • Издатель: Macmillan
  • ISBN: 9781035020010
  • Книги: Экономика. Бизнес
  • ID:13853975
Где купить

Где купить

Последняя известная цена от 4474 р. до 6988 р. в 4 магазинах

В данный момент у нас нет информации о наличии данного товара в магазинах.
Вы можете поискать его на других площадках:

МагазинЦенаНаличие
Avito доставка позволит получить любой товар, не выходя из дома

История цены

МагазинПоследняя известная ценаОбновлено
Лабиринт
6988 р.
08.11.2024
Яндекс.Маркет
6338 р.
17.06.2024
МАЙШОП
4474 р.
23.06.2024
Мегамаркет
6338 р.
05.09.2024

Описание

From Marcus Collins, strategist to Apple, Nike and Beyonce, discover the powerful force behind what we buy, what we do, and who we want to be…

We all try to influence others in our daily lives. We are all marketers, whether you are a manager motivating your team, an employee making a big presentation, an activist staging a protest or a company executive selling the next big thing. In For the Culture, Marcus Collins argues that the most powerful vehicle for influencing behavior is true cultural engagement. To inspire communities, we first need to think hard about how we appeal to their values and what we will contribute to their culture.

With a deep perspective based on a century's worth of data, Collins breaks down the many ways in which culture influences behavior. Using captivating stories from his own life as a top marketer - including spearheading digital strategy for Beyonce, working with iTunes and Nike+ on their collaboration, and designing ads for McDonalds - he shows readers how they can do the same. Full of memorable examples, from 1960s hippy culture to the enduring success of Patagonia, For the Culture offers the essential tools for creating lasting engagement and influence.

For the Culture. The Power Behind the World's Most Successful Brands, from Apple to Beyonce - фото №1

For the Culture. The Power Behind the World's Most Successful Brands, from Apple to Beyonce - фото №2

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
Год издания2023
ИздательMacmillan
ISBN9781035020010
Обложкатвердый переплёт, суперобложка
Кол-во страниц294
Возрастное ограничение16+
Оформление обложкисуперобложка
ИздательствоMacmillan
Тип обложкитвердая
Количество страниц294
Количество книг1
Жанрмировая экономика
Вес0.51


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Нехудожественная литература на англ., Экономика. Бизнес - издательство "Macmillan"

Категория 3579 р. - 5368 р.

Книги: Нехудожественная литература на англ., Экономика. Бизнес

Категория 3579 р. - 5368 р.

закладки (0) сравнение (0)

11 ms