A Customer-oriented Manager for B2B Services; John Wiley & Sons Limited

15556 р.

Где купить

Где купить (1)

Цена от 15556 р. до 15556 р. в 1 магазинах

МагазинЦенаНаличие
15556 р.
16077 р. -3% Электронная книга Кэшбэк до 6.5%

02.08.2025
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку

Предложения банков


Компания Предложение

Описание

The notion of customer orientation is becoming a necessity rather than a choice for many companies. It is a lasting response to competitive pressure and supports the company in a renewed definition of its mission, beyond direct economic gain. Within B2B services, the manager, through proximity to their team, their market and their client, is the essential actor in the deployment of this orientation.

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
ISBN9781119902423
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
Форматы электронной версииFB2.ZIP,FB3,EPUB,IOS.EPUB,TXT.ZIP,RTF.ZIP,A4.PDF,A6.PDF,MOBI.PRC,TXT


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Логистика - издательство "John Wiley & Sons Limited"

закладки (0) сравнение (0)

13 ms