The Ethical Leader (Witzel Morgen); Bloomsbury, 2018

от 1073 р. до 1503 р.

  • Издатель: Bloomsbury
  • ISBN: 9781472965714
  • EAN: 9781472965714

  • Книги: Прочие издания
  • ID:3635670
Где купить

Где купить (2)

Цена от 1073 р. до 1503 р. в 2 магазинах

МагазинЦенаНаличие
1503 р.
1766 р. -15% Минимальные сроки доставки. Кэшбэк до 6.1%
Промокоды на скидку

15.06.2025
1073 р.
Минимальная сумма заказа 100 рублей Крупнейшая сеть книжных магазинов Кэшбэк до 6.1%
Промокоды на скидку

15.06.2025
Avito доставка позволит получить любой товар, не выходя из дома

История цены

МагазинПоследняя известная ценаОбновлено
Читай-город
1073 р.
14.11.2024
Яндекс.Маркет
4292 р.
17.06.2024

Предложения банков


Компания Предложение
Халва

Рассрочка 0% до 36 мес. Лимит кредитования - до 500 000 рублей. Снятие заемных средств в рассрочку на 3 мес. Кэшбэк до 10%

РОСБАНК

Cashback: - от 2 до 10% — на 2 выбранные категории - 1% — на остальные покупки в зависимости от общей суммы с начала месяца

Описание

Ethical behaviour by businesses, or their staff, is often seen as the corporate and social responsibility icing on an organizational cake - something that is nice to do but never really essential. But by turning this view around - and making ethical behaviour a primary focus - Witzel shows how businesses can create and maintain long-term competitive advantage.Trust and respect among key stakeholder groups, particularly employees and customers, cannot be overstated in their importance to an organization's success: trust engenders loyalty and good reputation, which in turn builds brand value. However, while ethical behaviour is key to trust-building, in order for an organization to see lasting, positive outcomes it needs to go deeper than something managers do out of a sense of moral duty.The Ethical Leader shows why ethical practice has to be the platform on which a strong and enduring business can be built, and leaders and managers need to provide the necessary tools and insights to enable this to happen. Witzel offers a practical introduction to some of the key concepts in ethics, including how to deal with ethical paradoxes and making ethical decisions. The book explores the specifics of what makes an ethical leader, and how leaders can communicate values and standards across an organization in order to engage the trust of employees, consumers, shareholders and the wider community.

The Ethical Leader (Witzel Morgen) - фото №1

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ПереплетМягкий переплёт
ИздательBloomsbury
Год издания2018
Возрастные ограничения12
Кол-во страниц229
РазделКниги на английском языке
ISBN978-1-47-296571-4
Количество страниц229
Формат70х100/16
Вес0.39кг
Страниц229
Переплётмягкий
Размеры15,60 см × 23,40 см × 1,80 см
ТематикаДругие издания


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги на английском языке - издательство "Bloomsbury"

Категория 858 р. - 1287 р.

Книги на английском языке

Категория 858 р. - 1287 р.

закладки (0) сравнение (0)

65 ms