The Brand IDEA. Managing Nonprofit Brands with Integrity, Democracy, and Affinity; John Wiley & Sons Limited

4626 р.

  • Издатель: John Wiley & Sons Limited
  • ISBN: 9781118573303
  • Книги: Политика, политология
  • ID:5984147
Где купить

Где купить (1)

Цена от 4626 р. до 4626 р. в 1 магазинах

МагазинЦенаНаличие
4626 р.
Электронная книга Кэшбэк до 6.5%

04.08.2025
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку

Предложения банков


Компания Предложение

Описание

Offering a new framework for nonprofit brand management, this book presents the Brand IDEA (Integrity, Democracy, and Affinity). The framework eschews traditional, outdated brand tenets of control and competition largely adopted from the private sector, in favor of a strategic approach centered on the mission and based on a participatory process, shared values, and the development of key partnerships. The results are nonprofit brands that create organizational cohesion and generate trust in order to build capacity and drive social impact. The book explores in detail how nonprofit organizations worldwide are developing and implementing new ways of thinking about and managing their organizational brands.

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
ISBN9781118573303
Форматы электронной версииPDF


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Политика - издательство "John Wiley & Sons Limited"

Категория 3700 р. - 5551 р.

Книги: Политика

Категория 3700 р. - 5551 р.

закладки (0) сравнение (0)

48 ms