The Brand IDEA. Managing Nonprofit Brands with Integrity, Democracy, and Affinity; John Wiley & Sons Limited

  • Издатель: John Wiley & Sons Limited
  • ISBN: 9781118573303
  • Книги: Политика, политология
  • ID:5984147
Где купить

Где купить

Последняя известная цена от 4144 р. до 4144 р. в 1 магазинах

В данный момент у нас нет информации о наличии данного товара в магазинах.
Вы можете поискать его на других площадках:

МагазинЦенаНаличие
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку
Avito доставка позволит получить любой товар, не выходя из дома

История цены

МагазинПоследняя известная ценаОбновлено
ЛитРес
4144 р.
15.08.2024

Описание

Offering a new framework for nonprofit brand management, this book presents the Brand IDEA (Integrity, Democracy, and Affinity). The framework eschews traditional, outdated brand tenets of control and competition largely adopted from the private sector, in favor of a strategic approach centered on the mission and based on a participatory process, shared values, and the development of key partnerships. The results are nonprofit brands that create organizational cohesion and generate trust in order to build capacity and drive social impact. The book explores in detail how nonprofit organizations worldwide are developing and implementing new ways of thinking about and managing their organizational brands.

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
ISBN978-1-118-57330-3


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Политика - издательство "John Wiley & Sons Limited"

Категория 3315 р. - 4972 р.

Книги: Политика

Категория 3315 р. - 4972 р.

закладки (0) сравнение (0)

36 ms