Brandraising. How Nonprofits Raise Visibility and Money Through Smart Communications; John Wiley & Sons Limited
- Издатель: John Wiley & Sons Limited
- ISBN: 9780470541913
- Книги: Политика, политология
- ID:5984873
Где купить
Последняя известная цена от 3972 р. до 3972 р. в 1 магазинах
Вы можете поискать его на других площадках:
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Магазин | Последняя известная цена | Обновлено |
---|---|---|
ЛитРес | 3972 р. | 15.08.2024 |
Описание
In the current economic climate, nonprofits need to focus on ways to stand out from the crowd, win charitable dollars, and survive the downturn. Effective, mission-focused communications can help organizations build strong identities, heightened reputations, and increased fundraising capability. Brandraising outlines a mission-driven approach to communications and marketing, specifically designed to boost fundraising efforts. This book provides tools and guidance for nonprofits seeking to transform their communications and marketing through smart positioning, branding, campaigns, and materials that leverage solid strategy and great creative, with a unique focus on the intersection of communications and fundraising.
Смотри также о книге.
О книге
Параметр | Значение |
---|---|
Автор(ы) | Sarah Durham |
Издатель | John Wiley & Sons Limited |
ISBN | 978-0-470-54191-3 |
Отзывы (0)
Добавить отзыв
Книги: Политика - издательство "John Wiley & Sons Limited"
Категория 3177 р. - 4766 р.
Книги: Политика
Категория 3177 р. - 4766 р.