Brandraising. How Nonprofits Raise Visibility and Money Through Smart Communications; John Wiley & Sons Limited

  • Издатель: John Wiley & Sons Limited
  • ISBN: 9780470541913
  • Книги: Политика, политология
  • ID:5984873
Где купить

Где купить

Последняя известная цена от 3972 р. до 3972 р. в 1 магазинах

В данный момент у нас нет информации о наличии данного товара в магазинах.
Вы можете поискать его на других площадках:

МагазинЦенаНаличие
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку
Avito доставка позволит получить любой товар, не выходя из дома

История цены

МагазинПоследняя известная ценаОбновлено
ЛитРес
3972 р.
15.08.2024

Описание

In the current economic climate, nonprofits need to focus on ways to stand out from the crowd, win charitable dollars, and survive the downturn. Effective, mission-focused communications can help organizations build strong identities, heightened reputations, and increased fundraising capability. Brandraising outlines a mission-driven approach to communications and marketing, specifically designed to boost fundraising efforts. This book provides tools and guidance for nonprofits seeking to transform their communications and marketing through smart positioning, branding, campaigns, and materials that leverage solid strategy and great creative, with a unique focus on the intersection of communications and fundraising.

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
ISBN978-0-470-54191-3


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Политика - издательство "John Wiley & Sons Limited"

Категория 3177 р. - 4766 р.

Книги: Политика

Категория 3177 р. - 4766 р.

закладки (0) сравнение (0)

39 ms