Ethics in Social Networking and Business 1. Theory, Practice and Current Recommendations; John Wiley & Sons Limited

  • Издатель: John Wiley & Sons Limited
  • ISBN: 9781119452263
  • Книги: О бизнесе популярно
  • ID:5999917
Где купить

Где купить

Последняя известная цена от 13096 р. до 13096 р. в 1 магазинах

В данный момент у нас нет информации о наличии данного товара в магазинах.
Вы можете поискать его на других площадках:

МагазинЦенаНаличие
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку
Avito доставка позволит получить любой товар, не выходя из дома

История цены

МагазинПоследняя известная ценаОбновлено
ЛитРес
13096 р.
15.08.2024

Описание

This book, the first of two volumes dedicated to ethics in social networking and business, presents the notions, theories and practical aspects related to ethics, morale and deontology in our society. Through a series of discussions and examples on topics ranging from complexity to evolution theories, the author provides an insight into why business ethics is essential for managing risks and uncertainties. The Ethics in Social Networking and Business series is the result of a cross-integration of real experiences (from IBM, society and the Rotary Club), transdisciplinary works in decision making, and advances at the boundaries of several scientific fields.

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
ISBN978-1-119-45226-3


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Бизнес. Экономика, Экономика - издательство "John Wiley & Sons Limited"

Категория 10476 р. - 15715 р.

закладки (0) сравнение (0)

244 ms