Ethics in Social Networking and Business 1. Theory, Practice and Current Recommendations; John Wiley & Sons Limited

15527 р.

  • Издатель: John Wiley & Sons Limited
  • ISBN: 9781119452263
  • Книги: О бизнесе популярно
  • ID:5999917
Где купить

Где купить (1)

Цена от 15527 р. до 15527 р. в 1 магазинах

МагазинЦенаНаличие
15527 р.
15556 р. -0% Электронная книга Кэшбэк до 6.5%

05.08.2025
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку

Предложения банков


Компания Предложение

Описание

This book, the first of two volumes dedicated to ethics in social networking and business, presents the notions, theories and practical aspects related to ethics, morale and deontology in our society. Through a series of discussions and examples on topics ranging from complexity to evolution theories, the author provides an insight into why business ethics is essential for managing risks and uncertainties. The Ethics in Social Networking and Business series is the result of a cross-integration of real experiences (from IBM, society and the Rotary Club), transdisciplinary works in decision making, and advances at the boundaries of several scientific fields.

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
ISBN9781119452263
Форматы электронной версииPDF


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Бизнес. Экономика, Экономика - издательство "John Wiley & Sons Limited"

Категория 12421 р. - 18632 р.

закладки (0) сравнение (0)

35 ms