- Эзотерика
- Журналистские расследования. Публицистика
- Досуг. Развлечения
- История. Социология. Политика
- Кулинария. Ремесла
- Естественные и технические науки
- Культура. Искусство
- Экономика. Бизнес
- Биографии. Мемуары
- Психология
- Туризм. Путешествия. Путеводители
- Спорт
- Дизайн. Мода. Фотография
- Философия. Религия
- Педагогика. Воспитание
- Научная литература
- Музыка
- Артбуки. Вселенные
Ethics in Social Networking and Business 2. The Future and Changing Paradigms; John Wiley & Sons Limited
15806 р.
- Издатель: John Wiley & Sons Limited
- ISBN: 9781119457060
- Книги: Медицина
- ID:6000236
Где купить (1)
Цена от 15806 р. до 15806 р. в 1 магазинах
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Предложения банков
Компания | Предложение |
---|
Описание
This book, the second of two volumes dedicated to ethics in social networking and business, presents the future and changing paradigms related to ethics, and morality in our interconnected society. This volume analyzes advanced topics, including new technologies, transhumanism and uberization, to provide a more complex, shared and collective environment into why business ethics is essential for managing risks and uncertainties. The Ethics in Social Networking and Business series is the result of a cross-integration of real experiences (from IBM, society and the Rotary Club), transdisciplinary works in decision making, and advances at the boundaries of several scientific fields.
Смотри также о книге.
О книге
Параметр | Значение |
---|---|
Автор(ы) | Pierre Massotte |
Издатель | John Wiley & Sons Limited |
ISBN | 9781119457060 |
Форматы электронной версии |
Отзывы (0)
Добавить отзыв
Книги: Нехудожественная литература на английском языке, Медицина - издательство "John Wiley & Sons Limited"
Категория 12644 р. - 18967 р.