The Handbook of Media and Mass Communication Theory; John Wiley & Sons Limited

41110 р.

  • Издатель: John Wiley & Sons Limited
  • ISBN: 9781118769973
  • Книги: Зарубежная образовательная литература
  • ID:6001871
Где купить

Где купить (1)

Цена от 41110 р. до 41110 р. в 1 магазинах

МагазинЦенаНаличие
41110 р.
Электронная книга Кэшбэк до 6.5%

17.07.2025
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку
Avito доставка позволит получить любой товар, не выходя из дома

Предложения банков


Компания Предложение

Описание

The Handbook of Media and Mass Communication Theory presents a comprehensive collection of original essays that focus on all aspects of current and classic theories and practices relating to media and mass communication. Focuses on all aspects of current and classic theories and practices relating to media and mass communication Includes essays from a variety of global contexts, from Asia and the Middle East to the Americas Gives niche theories new life in several essays that use them to illuminate their application in specific contexts Features coverage of a wide variety of theoretical perspectives Pays close attention to the use of theory in understanding new communication contexts, such as social media 2 Volumes Volumes are aslo available for individual purchase

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
ISBN9781118769973
Форматы электронной версииPDF


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Познавательная литература для детей, Культура и искусство - издательство "John Wiley & Sons Limited"

закладки (0) сравнение (0)

80 ms