The Handbook of Media and Mass Communication Theory; John Wiley & Sons Limited

  • Издатель: John Wiley & Sons Limited
  • ISBN: 9781118769973
  • Книги: Зарубежная образовательная литература
  • ID:6001871
Где купить

Где купить

Последняя известная цена от 34648 р. до 34648 р. в 1 магазинах

В данный момент у нас нет информации о наличии данного товара в магазинах.
Вы можете поискать его на других площадках:

МагазинЦенаНаличие
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку
Avito доставка позволит получить любой товар, не выходя из дома

История цены

МагазинПоследняя известная ценаОбновлено
ЛитРес
34648 р.
15.08.2024

Описание

The Handbook of Media and Mass Communication Theory presents a comprehensive collection of original essays that focus on all aspects of current and classic theories and practices relating to media and mass communication. Focuses on all aspects of current and classic theories and practices relating to media and mass communication Includes essays from a variety of global contexts, from Asia and the Middle East to the Americas Gives niche theories new life in several essays that use them to illuminate their application in specific contexts Features coverage of a wide variety of theoretical perspectives Pays close attention to the use of theory in understanding new communication contexts, such as social media 2 Volumes Volumes are aslo available for individual purchase

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
ISBN978-1-118-76997-3


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Культура и искусство - издательство "John Wiley & Sons Limited"

Категория 27718 р. - 41577 р.

Книги: Культура и искусство

Категория 27718 р. - 41577 р.

закладки (0) сравнение (0)

79 ms