- Русский язык
- Литература
- Экономика. Право
- Иностранные языки
- Окружающий мир. Природоведение
- Музыка
- Изобразительное искусство
- История
- Технология
- Мировая художественная культура (МХК)
- Учебно-воспитательная работа в школе
- Административное управление образованием
- Биология. Экология
- Информатика
- Религиоведение
- Естествознание
- Химия
- Физика. Астрономия
- Риторика
- Сборники готовых домашних заданий
- Психолог в школе
- География
- Портфолио
- ОБЖ
- Справочники для школьников
Social Media, Sociality, and Survey Research; John Wiley & Sons Limited
7345 р.
- Издатель: John Wiley & Sons Limited
- ISBN: 9781118595022
- Книги: Математика
- ID:6002797
Где купить (1)
Цена от 7345 р. до 7345 р. в 1 магазинах
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Предложения банков
Компания | Предложение |
---|
Описание
Provides the knowledge and tools needed for the future of survey research The survey research discipline faces unprecedented challenges, such as falling response rates, inadequate sampling frames, and antiquated approaches and tools. Addressing this changing landscape, Social Media, Sociality, and Survey Research introduces readers to a multitude of new techniques in data collection in one of the fastest developing areas of survey research. The book is organized around the central idea of a «sociality hierarchy» in social media interactions, comprised of three levels: broadcast, conversational, and community based. Social Media, Sociality, and Survey Research offers balanced coverage of the theory and practice of traditional survey research, while providing a conceptual framework for the opportunities social media platforms allow. Demonstrating varying perspectives and approaches to working with social media, the book features: New ways to approach data collection using platforms such as Facebook and Twitter Alternate methods for reaching out to interview subjects Design features that encourage participation with engaging, interactive surveys Social Media, Sociality, and Survey Research is an important resource for survey researchers, market researchers, and practitioners who collect and analyze data in order to identify trends and draw reliable conclusions in the areas of business, sociology, psychology, and population studies. The book is also a useful text for upper-undergraduate and graduate-level courses on survey methodology and market research.
Смотри также о книге.
О книге
Параметр | Значение |
---|---|
Автор(ы) | Craig A. Hill |
Издатель | John Wiley & Sons Limited |
ISBN | 9781118595022 |
Форматы электронной версии |
Отзывы (0)
Добавить отзыв
Книги: Математика - издательство "John Wiley & Sons Limited"
Категория 5876 р. - 8814 р.
Книги: Математика
Категория 5876 р. - 8814 р.