Nonprofit Strategic Positioning; John Wiley & Sons Limited
- Издатель: John Wiley & Sons Limited
- ISBN: 9780471788287
- Книги: Политика, политология
- ID:6510991
Где купить
Последняя известная цена от 6389 р. до 6389 р. в 1 магазинах
Вы можете поискать его на других площадках:
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Магазин | Последняя известная цена | Обновлено |
---|---|---|
ЛитРес | 6389 р. | 15.08.2024 |
Описание
Nonprofit Strategic Positioning: Decide Where to Be, Plan What to Do is the first nonprofit-oriented book to describe strategic positioning as an alternative to traditional strategic planning. Even in the nonprofit sector, strategic planning is becoming discredited as a formulaic, go-nowhere exercise. This book will take the reader on a stimulating journey through nonprofit strategy development and implementation. The book is timely because the nonprofit sector has reached a turning point where the need to be more business-like is undeniable, and the continuing retreat of the public sector has left even wider gaps in services that nonprofits will be asked to fill. Nonprofit Strategic Positioning: Decide Where to Be, Plan What to Do offers a fresh new way for nonprofits to meet the challenges of the 21st century.
Смотри также о книге.
О книге
Параметр | Значение |
---|---|
Автор(ы) | Группа авторов |
Издатель | John Wiley & Sons Limited |
ISBN | 978-0-471-78828-7 |
Отзывы (0)
Добавить отзыв
Книги: Политика - издательство "John Wiley & Sons Limited"
Категория 5111 р. - 7666 р.
Книги: Политика
Категория 5111 р. - 7666 р.