Prime Ministers and the Media (Группа авторов); John Wiley & Sons Limited
- Издатель: John Wiley & Sons Limited
- ISBN: 9780470751947
- Книги: Политика, политология
- ID:6511382
Где купить
Последняя известная цена от 13638 р. до 13638 р. в 1 магазинах
Вы можете поискать его на других площадках:
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Магазин | Последняя известная цена | Обновлено |
---|---|---|
ЛитРес | 13638 р. | 15.08.2024 |
Описание
This book looks at the ways in which prime ministers manage and fail to manage their public communication. A timely examination of the ways in which prime ministers manage and fail to manage their public communication. Original in scope, covering political rumours, political cartoons and capital cities, in addition to more familiar topics. Sets contemporary analysis of Downing Street press secretaries, media barons and press conferences in fuller historical context than usual. Draws on public records, private papers and interviews by the author dating back to the 1960s.
Смотри также о книге.
О книге
Параметр | Значение |
---|---|
Автор(ы) | Группа авторов |
Издатель | John Wiley & Sons Limited |
ISBN | 978-0-470-75194-7 |
Отзывы (0)
Добавить отзыв
Книги: Политология - издательство "John Wiley & Sons Limited"
Категория 10910 р. - 16365 р.
Книги: Политология
Категория 10910 р. - 16365 р.