The Small Screen (Группа авторов); John Wiley & Sons Limited

  • Издатель: John Wiley & Sons Limited
  • ISBN: 9780470766378
  • Книги: Кинематограф, театр
  • ID:6511426
Где купить

Где купить

Последняя известная цена от 10012 р. до 10012 р. в 1 магазинах

В данный момент у нас нет информации о наличии данного товара в магазинах.
Вы можете поискать его на других площадках:

МагазинЦенаНаличие
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку
Avito доставка позволит получить любой товар, не выходя из дома

История цены

МагазинПоследняя известная ценаОбновлено
ЛитРес
10012 р.
15.08.2024

Описание

Television is one of the most important socializing forces in contemporary culture. This book is a cultural history of prime-time television in America during the 1990s. Examines changes that took place in programming, such as the rapid adoption of cable, the proliferation of content providers, the development of niche marketing, the introduction of high-definition television, the blurring of traditional genres, and the creation of new formats like reality-based programming Argues that television programmes of the 1990s afforded viewers a symbolic resource for negotiating the psychological challenges associated with the shift from the Industrial Age to the Information Age Explores the ways in which television provided viewers with tools for coming to terms with their fears about living in the fast-paced , increasingly diverse, information-laden society of the 90s

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
ISBN978-0-470-76637-8


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Познавательная литература для детей, Культура и искусство - издательство "John Wiley & Sons Limited"

Категория 8009 р. - 12014 р.

Книги: Познавательная литература для детей, Культура и искусство

Категория 8009 р. - 12014 р.

закладки (0) сравнение (0)

64 ms