i-mode Strategy (Takeshi Natsuno); John Wiley & Sons Limited

8927 р.

  • Издатель: John Wiley & Sons Limited
  • ISBN: 9780470858059
  • Книги: Техническая литература
  • ID:6518914
Где купить

Где купить (1)

Цена от 8927 р. до 8927 р. в 1 магазинах

МагазинЦенаНаличие
8927 р.
Электронная книга Кэшбэк до 6.5%

23.07.2025
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку
Avito доставка позволит получить любой товар, не выходя из дома

Предложения банков


Компания Предложение

Описание

First introduced in 1999, i-mode was the world's first smart phone for Web browsing. The i-mode wireless data service offers color and video over a variety of handsets. Its mobile computing service enables users to do telephone banking, make airline reservations, conduct stock transactions, send and receive e-mail, play games, access weather reports and have access to the Internet. It can offer a wide array of websites from internationally known companies such as CNN to very local information. In Japan, the number of i-mode users is close to a sensational 13 million. This means that 10% of Japan's total population are using i- mode after not even 2 years of its existence. i-mode Strategy authored by one of the main architects behind i-mode: * Discusses the success story of i-mode to date * Offers highly probable future projections for the technology Written by the most highly respected expert in the field, i-mode Strategy is an absolute must for everyone wanting to know more about NTT DoCoMo's sustainable business model and i-mode strategy

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
ISBN9780470858059
Форматы электронной версииPDF


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Технические науки - издательство "John Wiley & Sons Limited"

Категория 7141 р. - 10712 р.

Книги: Технические науки

Категория 7141 р. - 10712 р.

закладки (0) сравнение (0)

41 ms