- Культура. Искусство
- Психология
- Домашние ремесла. Рукоделие
- Растениеводство
- Коллекционирование
- Публицистика
- Эзотерика. Парапсихология
- Медицина и здоровье
- История. Исторические науки
- Филологические науки
- Развлечения. Праздники
- Технические науки
- Книги для родителей
- Кулинария
- Охота. Рыбалка. Собирательство
- Секс. Камасутра
- Туризм. Путеводители. Транспорт
- Философские науки. Социология
- Уход за животными
- Ремонт. Строительство. Интерьер
- Естественные науки
- Информационные технологии
- Фитнес. Спорт. Самооборона
- Красота. Этикет
- Государство и право. Юриспруденция
Radical Candor How to Get What You Want by Saying What You Mean; Pan Books, 2017
- Издатель: Pan Books
- ISBN: 978-1-5290-3834-7
EAN: 9781529038347
- Книги: Прикладная и научно-популярная литература
- ID:7714911
Где купить
Последняя известная цена от 1133 р. до 2116 р. в 3 магазинах
Вы можете поискать его на других площадках:
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Магазин | Последняя известная цена | Обновлено |
---|---|---|
book24 | 1133 р. | 29.10.2022 |
Лабиринт | 2116 р. | 28.10.2023 |
Описание
If you don’t have anything nice to say then don’t say anything at all… right?
While this advice may work for home life, as Kim Scott has seen first hand, it is a disaster when adopted by managers in the work place.
Scott earned her stripes as a highly successful manager at Google before moving to Apple where she developed a class on optimal management. Radical Candor draws directly on her experiences at these cutting edge companies to reveal a new approach to effective management that delivers huge success by inspiring teams to work better together by embracing fierce conversations.
Radical Candor is the sweet spot between managers who are obnoxiously aggressive on the one side and ruinously empathetic on the other. It is about providing guidance, which involves a mix of praise as well as criticism – delivered to produce better results and help your employees develop their skills and increase success.
Great bosses have a strong relationship with their employees, and Scott has identified three simple principles for building better relationships with your employees: make it personal, get stuff done, and understand why it matters.
Смотри также о книге.
О книге
Параметр | Значение |
---|---|
Автор(ы) | Scott K. |
Переплет | Мягкая бумажная |
Год издания | 2017 |
Издатель | Pan Books |
Кол-во страниц | 299 |
Возрастные ограничения | 12 |
ISBN | 978-1-5290-3834-7 |
Страниц | 299 |
Переплёт | мягкий |
Размеры | 13,00 см × 19,70 см × 2,00 см |
Тематика | Прикладная и научно-популярная литература |
Раздел | Книги на английском языке |
Количество страниц | 299 |
Формат | 130x197мм |
Вес | 0.24кг |
Отзывы (0)
Добавить отзыв
Книги: Экономика. Бизнес - издательство "Pan Books"
Категория 906 р. - 1359 р.
Книги: Экономика. Бизнес
Категория 906 р. - 1359 р.