Evolution of Social Ties around New Food Practices; John Wiley & Sons Limited

  • Издатель: John Wiley & Sons Limited
  • ISBN: 9781119882190
  • Книги: Техническая литература
  • ID:8735398
Где купить

Где купить

Последняя известная цена от 13096 р. до 13096 р. в 1 магазинах

В данный момент у нас нет информации о наличии данного товара в магазинах.
Вы можете поискать его на других площадках:

МагазинЦенаНаличие
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку
Avito доставка позволит получить любой товар, не выходя из дома

История цены

МагазинПоследняя известная ценаОбновлено
ЛитРес
13096 р.
15.08.2024

Описание

We live in a world of major disruption, where the individual and the collective stand in opposition against the backdrop of globalization, digital revolution, community development, growing concerns around health and the planet, and now an unprecedented global health crisis.

This book explores how these phenomena influence the social ties that surround food and the way we eat together. Extensive research is presented on institutional recommendations concerning eating together, the role of online communities in supporting weight loss, the perceived consequences of diets, the social phenomena involved in vegetarianism, market segmentation in the case of ritual and religious practices, and the rising tendency to «buy local» and to value local identity. As the Covid-19 crisis adds to the complexity of these issues, its impact is also taken into account.

For both interested readers and the many players involved in the agri-food industry, these reflections shed light on the current developments in «eating together».

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
СерияParte
ISBN978-1-119-88219-0


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Пищевая промышленность - издательство "John Wiley & Sons Limited"

Категория 10476 р. - 15715 р.

закладки (0) сравнение (0)

57 ms