The Green Grocer One Mans Manifesto for Corporate Activism; Dorling Kindersley, 2021

от 949 р. до 1315 р.

  • Издатель: Dorling Kindersley
  • ISBN: 978-0-241-49223-9
  • EAN: 9780241492239

  • Книги: Прочие издания
  • ID:8877445
Где купить

Где купить (2)

Цена от 949 р. до 1315 р. в 2 магазинах

МагазинЦенаНаличие
1315 р.
1516 р. -13% Минимальные сроки доставки. Кэшбэк до 6.1%
Промокоды на скидку

23.06.2025
949 р.
Минимальная сумма заказа 100 рублей Крупнейшая сеть книжных магазинов Кэшбэк до 6.1%
Промокоды на скидку

24.06.2025
Avito доставка позволит получить любой товар, не выходя из дома

История цены

МагазинПоследняя известная ценаОбновлено
Читай-город
949 р.
14.11.2024
Яндекс.Маркет
3796 р.
27.06.2024

Описание

Learn how to green your business with the help of one of the UKs leading corporate activists.
Running a sustainable business doesnt mean that you cant make a profit. In this inspiring book, readers that own businesses of all sizes will learn the value of pursuing ethical policies through the journey of the authors quest to "do it right".
Inside the pages of this sustainable business book, youll find:
- Expert advice on practical ways that businesses can help reverse climate change and promote social justice while generating a profit
- Chapters addressing plastics, responsible supply chains, the impact of COVID-19, and building a legacy that inspires the next generation
- Real-life examples from Icelands ongoing quest to be sustainable give insights into leadership and sustainable business
In the face of global warming, companies are moving towards more eco-friendly business practices and embracing their corporate social responsibility. The Green Grocer explores how one business owner did just that.
Richard Walker, who owns a GBP3bn supermarket chain, Iceland, is disrupting this critical sector with his own brand of corporate activism. From restricting single-use plastic to eradicating palm oil from products in his supermarkets, he explains how you too can make genuine progress on sustainable initiatives while being realistic about profit margins, and obligations to customers and employees.
This intimate, challenging, and encouraging book, offers clear-sighted experience and inspiration for any business, whether a large corporation, a start-up, a kitchen-table entrepreneur, or a sole trader, to make a difference.

The Green Grocer One Mans Manifesto for Corporate Activism - фото №1

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
ПереплетМягкий переплёт
ИздательDorling Kindersley
Год издания2021
Возрастные ограничения12
Кол-во страниц304
Страниц304
Переплётмягкий
ISBN978-0-241-49223-9
Размеры13,50 см × 21,50 см × 2,30 см
Формат135x215мм
Автор(ы)
ТематикаДругие издания
РазделКниги на английском языке
Количество страниц304
Вес0.30кг


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги на английском языке - издательство "Dorling Kindersley"

Категория 759 р. - 1138 р.

Книги на английском языке

Категория 759 р. - 1138 р.

закладки (0) сравнение (0)

56 ms