- Эзотерика
- Журналистские расследования. Публицистика
- Досуг. Развлечения
- История. Социология. Политика
- Кулинария. Ремесла
- Естественные и технические науки
- Культура. Искусство
- Биографии. Мемуары
- Психология
- Туризм. Путешествия. Путеводители
- Спорт
- Медицина
- Дизайн. Мода. Фотография
- Философия. Религия
- Педагогика. Воспитание
- Научная литература
- Музыка
- Артбуки. Вселенные
О книге: The Curse of Bigness. How Corporate Giants Came to Rule the World; Atlantic, 2022
от 1621 р. до 2531 р.
- Издатель: Atlantic
- ISBN: 9781838950873
- Книги: Экономика. Бизнес
- ID:12706382
О книге
Параметр | Значение |
---|---|
Автор(ы) | Wu Tim |
Издатель | Atlantic |
Год издания | 2022 |
ISBN | 9781838950873 |
Обложка | мягкая обложка |
Кол-во страниц | 184 |
Количество книг | 1 |
Жанр | мировая экономика |
Тип обложки | мягкая |
Вес | 0.18 |
Издательство | Atlantic |
Возрастное ограничение | 16+ |
Количество страниц | 184 |
Где купить (4)
Цена от 1621 р. до 2531 р. в 4 магазинах
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Предложения банков
Компания | Предложение |
---|---|
Описание
We’re three decades into a global experiment: what happens when the major nations of the world weaken their control on the size and power of corporate giants and allow unrestricted expansion?
In The Curse of Bigness, Tim Wu exposes the threats monopolies pose to economic stability and social freedom around the world. Aided by the globalization of commerce and finance, in recent years we have seen takeovers galore that make a mockery of the ideals of competition and economic freedom. Such is the ‘curse of bigness’: stifled entrepreneurship, stalled productivity, dominant tech giants like Facebook and Google, and fewer choices for consumers.
Urgent and persuasive, this bold manifesto argues that we need to rediscover the anti-monopoly traditions that brought great peace and prosperity in the past.
Смотри также о книге.
Отзывы (0)
Добавить отзыв
Книги: Нехудожественная литература на англ., Экономика. Бизнес - издательство "Atlantic"
Книги: Нехудожественная литература на англ., Экономика. Бизнес
Категория 1296 р. - 1945 р.