- Эзотерика
- Журналистские расследования. Публицистика
- Досуг. Развлечения
- История. Социология. Политика
- Кулинария. Ремесла
- Естественные и технические науки
- Культура. Искусство
- Экономика. Бизнес
- Биографии. Мемуары
- Психология
- Туризм. Путешествия. Путеводители
- Спорт
- Медицина
- Философия. Религия
- Педагогика. Воспитание
- Научная литература
- Музыка
- Артбуки. Вселенные
О книге: User Friendly. How the Hidden Rules of Design are Changing the Way We Live, Work & Play; Penguin Books, 2020
- Издатель: Penguin
- ISBN: 9780753556658
- Книги: Нехудожественная литература на английском языке
- ID:7090916
О книге
Параметр | Значение |
---|---|
Автор(ы) | Kuang C. |
Переплет | Мягкая бумажная |
Год издания | 2020 |
Издатель | Penguin Books |
Кол-во страниц | 405 |
Возрастные ограничения | 12 |
ISBN | 978-0-7535-5665-8 |
Раздел | Книги на английском языке |
Количество страниц | 405 |
Формат | 126x197мм |
Вес | 0.30кг |
Где купить
Последняя известная цена от 1145 р. до 2564 р. в 3 магазинах
Вы можете поискать его на других площадках:
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Магазин | Последняя известная цена | Обновлено |
---|---|---|
Лабиринт | 2564 р. | 15.01.2024 |
Буквоед | 1149 р. | 12.09.2022 |
book24 | 1145 р. | 11.09.2022 |
Описание
AMAZON BEST BOOKS OF 2019 PICK
FORTUNE WRITERS AND EDITORS' RECOMMENDED BOOKS OF 2019 PICK
'A tour de force, an engrossing fusion of scholarly research, professional experience and revelations from intrepid firsthand reporting' -- New York Times
USER FRIENDLY is a must-read for anyone who loves well-designed products-and for the innovators aspiring to make them.
It seems like magic when some new gadget seems to know what we want before we know ourselves. But why does some design feel intrinsically good, and why do some designs last forever, while others disappear? User Friendly guides readers through the hidden rules governing how design shapes our behaviour, told through fascinating stories such as what the nuclear accident at Three Mile Island reveals about the logic of the smartphone; how the pressures of the Great Depression and World War II created our faith in social progress through better product design; and how a failed vision for Disney World yielded a new paradigm for designed experience.
Смотри также о книге.
Отзывы (0)
Добавить отзыв
Книги: Дизайн. Мода. Фотография - издательство "Penguin"
Книги: Дизайн. Мода. Фотография
Категория 916 р. - 1374 р.