Eat & Go 2 (Отсутствует); Hoak, 2022

  • Издатель: Hoak
  • ISBN: 9788417656614
  • Книги: Дизайн
  • ID:11977408
Где купить

Где купить

Последняя известная цена от 4961 р. до 5813 р. в 2 магазинах

В данный момент у нас нет информации о наличии данного товара в магазинах.
Вы можете поискать его на других площадках:

МагазинЦенаНаличие
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку
Avito доставка позволит получить любой товар, не выходя из дома

История цены

МагазинПоследняя известная ценаОбновлено
Подписные издания
5813 р.
03.03.2023
OZON
4961 р.
24.06.2024

Описание

In today's information-saturated world, food and drink establishments need not only to offer high-quality products but also good communication ideas, a unique visual identity and graphic design that stands out from the rest. For these companies, unique branding starts with basic elements such as a logo, slogan, font, and colour scheme, and is finally reflected in the product, packaging and related design. This book focuses on graphic design, showing how the unique visual identity of the food industry can help companies attract consumers and achieve success, providing inspiration for graphic and shop designers and entrepreneurs in this area of business. It includes case studies comprising cafes, restaurants, bars, dessert shops and bakeries.

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Формат210x284
АвторWang Shaoqiang
АвторыWang Shaoqiang
ПереплётТвёрдый
Год публикации2022
ЯзыкАнглийский
Количество страниц240
Автор(ы)
ПереплетТвёрдый
ИздательHoak
Год издания2022
Кол-во страниц240
ISBN978-84-17656-61-4
Язык изданияАнглийский


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Дизайн культура. искусство - издательство "Hoak"

Категория 3968 р. - 5953 р.

Книги: Дизайн культура. искусство

Категория 3968 р. - 5953 р.

закладки (0) сравнение (0)

28 ms