Eat & Go 2 (Отсутствует); Hoak, 2022
Где купить (1)
Цена от 4961 р. до 4961 р. в 1 магазинах
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Магазин | Последняя известная цена | Обновлено |
---|---|---|
Подписные издания | 5813 р. | 03.03.2023 |
Предложения банков
Компания | Предложение |
---|---|
Описание
In today's information-saturated world, food and drink establishments need not only to offer high-quality products but also good communication ideas, a unique visual identity and graphic design that stands out from the rest. For these companies, unique branding starts with basic elements such as a logo, slogan, font, and colour scheme, and is finally reflected in the product, packaging and related design. This book focuses on graphic design, showing how the unique visual identity of the food industry can help companies attract consumers and achieve success, providing inspiration for graphic and shop designers and entrepreneurs in this area of business. It includes case studies comprising cafes, restaurants, bars, dessert shops and bakeries.
Смотри также о книге.
О книге
Параметр | Значение |
---|---|
Формат | 210x284 |
Автор | Wang Shaoqiang |
Авторы | Wang Shaoqiang |
Переплёт | Твёрдый |
Год публикации | 2022 |
Язык | Английский |
Количество страниц | 240 |
Автор(ы) | Отсутствует |
Переплет | Твёрдый |
Издатель | Hoak |
Год издания | 2022 |
Кол-во страниц | 240 |
ISBN | 978-84-17656-61-4 |
Язык издания | Английский |
Отзывы (0)
Добавить отзыв
Книги: Дизайн культура. искусство - издательство "Hoak"
Категория 3968 р. - 5953 р.
Книги: Дизайн культура. искусство
Категория 3968 р. - 5953 р.