The Cold Start Problem. Using Network Effects to Scale Your Product; Random House Business, 2021

от 3688 р. до 6779 р.

  • Издатель: Random House Business
  • ISBN: 9781847942777
  • EAN: 9781847942777

  • Книги: Экономика. Бизнес
  • ID:12043474
Где купить

Где купить (3)

Цена от 3688 р. до 6779 р. в 3 магазинах

МагазинЦенаНаличие
3688 р.
Заказ от 800 рублей мы привезем бесплатно! Кэшбэк до 7%

Наличие уточняйте
26.04.2024
Яндекс.Маркет
5/5
6779 р.
Кэшбэк до 3.8%
Промокоды на скидку

Наличие уточняйте
26.04.2024
4012 р.
Один из первых книжных интернет-магазинов, работающий с 2002 года Кэшбэк до 6.5%

Наличие уточняйте
23.04.2024
Avito доставка позволит получить любой товар, не выходя из дома

Описание

Why do some products take off? And what can we learn from them?

The hardest part of launching a product is getting started. When you have just an idea and a handful of customers, growth can feel impossible. This is the cold start problem.

Andrew Chen has a solution. As a partner at the pre-eminent VC firm Andreesen Horowitz, he has invested in some of the world's fastest-growing companies. Along the way, he's become one of the most renowned bloggers in tech - hailed by Wired as a 'true Silicon Valley insider'.

Now, Chen reveals how any organisation can surmount the cold start problem. His solution lies in the network effect: the way a service improves as more people sign up. It means that today's leading products - from Wikipedia to to WhatsApp - get more powerful with every additional user.

Drawing on interviews with the founders of LinkedIn, Zoom, Uber, Dropbox, Tinder, Airbnb and more, Chen unpicks how to start and scale these network effects. He reveals how to build an 'atomic network' that is just big enough to sustain itself. He uncovers how to spot the tipping point after which growth takes care of itself. And he explores why some big companies manage to sustain viral network effects for years (while others quickly stop growing).

The result is a one-stop guide to scaling a product, road-tested at some of the world's most valuable companies.

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательRandom House Business
Год издания2021
ISBN9781847942777
Обложкатвердый переплёт
Кол-во страниц388


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Нехудожественная литература на англ., Экономика. Бизнес - издательство "Random House Business"

Книги: Нехудожественная литература на англ., Экономика. Бизнес

Категория 2950 р. - 4425 р.

закладки (0) сравнение (0)

10 ms