GUCCI: The Making Of (Фрида Джаннини, Кэти Гранд, Питер Арнелл); Rizzoli, 2011

от 12468 р. до 43469 р.

  • Издатель: Rizzoli
  • ISBN: 978-0-8478-3679-6
  • Книги: Другие издания
  • ID:14518701
Где купить

Где купить (4)

Цена от 12468 р. до 43469 р. в 4 магазинах

МагазинЦенаНаличие
12468 р.
Минимальная сумма заказа 100 рублей Крупнейшая сеть книжных магазинов Кэшбэк до 6.3%
Промокоды на скидку

01.07.2024
12468 р.
17697 р. -30% Минимальные сроки доставки. Кэшбэк до 6.3%
Промокоды на скидку

30.06.2024
12468 р.
17697 р. -30% Кэшбэк до 6.3%
Промокоды на скидку

29.06.2024
43469 р.

Наличие уточняйте
24.06.2024
Один из первых книжных интернет-магазинов, работающий с 2002 года
Промокоды на скидку
Заказ от 800 рублей мы привезем бесплатно!
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку
Avito доставка позволит получить любой товар, не выходя из дома

Предложения банков


Компания Предложение
Альфа-Банк

Беспроцентный период - до 100 дней. Выпуск кредитной карты - бесплатно

Халва

Рассрочка 0% до 36 мес. Лимит кредитования - до 500 000 рублей. Снятие заемных средств в рассрочку на 3 мес. Кэшбэк до 10%

Описание

An unprecedented publication showcasing Gucci as never before, including thought-provoking essays, commentaries, and authoritative anecdotes along with previously unpublished contemporary and archival photographs. Published in conjunction with the opening of the new Gucci Museum in Florence, Gucci is the ultimate celebration of the world-renowned fashion house. Told through a loose grouping of words, concepts, shapes, and moods, the book tells its story through new conceptual forms and the free links between images, symbols, and objects. Edited by Gucci Creative Director Frida Giannini, with essays and inserts by contributors including Katie Grand, Peter Arnell, Rula Jebreal, Christopher Breward and Stefano Micelli, Gucci: The Making Of is a dynamic record of a much-coveted brand that will be a must this season for anyone with a love of fashion and an interest in contemporary culture. This comprehensive volume showcases the genius of the fashion house through an exclusive lens with inside looks into the inspirations behind the design.

This gorgeous book designed by Arnell offers an in-depth look into Gucci’s origins, identity, influence, and innovation, including fabrication methods and appropriation of signature materials, past and present, and its influence among high society and Hollywood. The book is a heartfelt and personalized tribute to the heritage and influence of this iconic, multifaceted brand.

In recognition of its ongoing partnership with UNICEF and the release of this luxury edition, Gucci will make a donation of US $250,000 to support UNICEF's Schools for Africa initiative.

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
ISBN978-0-8478-3679-6
Автор(ы)
Переплетшитая
ИздательRizzoli
Год издания2011
РазделДругое
Количество страниц383
Форматшитая
Вес3.19кг
Кол-во страниц384
Страниц383
Размеры26,50 см × 32,50 см × 4,20 см
ТематикаДругие издания
Язык изданияАнглийский


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Познавательная литература для детей, Другое - издательство "Rizzoli"

Категория 9974 р. - 14961 р.

закладки (0) сравнение (0)

22 ms