Scientific Advertising (Claude Hopkins)

  • Издатель: Martino Fine Books
  • ISBN: 9781614279235
  • EAN: 9781614279235

  • Книги: Книги на иностранных языках
  • ID:14911771
Где купить

Где купить

Последняя известная цена от 888 р. до 1784 р. в 2 магазинах

В данный момент у нас нет информации о наличии данного товара в магазинах.
Вы можете поискать его на других площадках:

МагазинЦенаНаличие
Avito доставка позволит получить любой товар, не выходя из дома

История цены

МагазинПоследняя известная ценаОбновлено
Мегамаркет
1784 р.
24.12.2024
Яндекс.Маркет
888 р.
23.06.2024

Описание

2016 Reprint of the 1923 edition. Full facsimile of the original edition, not reproduced with Optical Recognition Software. "Scientific Advertising" is cited by many advertising and marketing personalities (such as David Ogilvy, Gary Halbert and Jay Abraham) as a "must-read" book. David Ogilvy wrote that "Nobody should be allowed to have anything to do with advertising until he has read this book seven times. It changed the course of my life." The book is cited as being the original description of the process of split testing and of coupon based customer tracking and loyalty schemes. In the book, Hopkins outlines an advertising approach based on testing and measuring. In this way losses from unsuccessful ads are kept to a safe level while gains from profitable ads are multiplied. Or, as Hopkins wrote, the advertiser is "playing on the safe side of a hundred to one shot". The book also contains information on how to write advertising that sells.Издательство Martino Fine BooksМягкий переплетОбъем - 116 стр.Формат - 152x229 мм.ISBN 9781614279235Год издания: 2016

Scientific Advertising (Claude Hopkins) - фото №1

Scientific Advertising (Claude Hopkins) - фото №2

Scientific Advertising (Claude Hopkins) - фото №3

Scientific Advertising (Claude Hopkins) - фото №4

Scientific Advertising (Claude Hopkins) - фото №5

Scientific Advertising (Claude Hopkins) - фото №6

Scientific Advertising (Claude Hopkins) - фото №7

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Жанрпромышленный маркетинг
Возрастное ограничение12+
ИздательствоMartino Fine Books
Тип обложкимягкая
Автор(ы)


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги на иностранных языках - издательство "Martino Fine Books"

Категория 710 р. - 1065 р.

Книги на иностранных языках

Категория 710 р. - 1065 р.

закладки (0) сравнение (0)

210 ms