Multichannel Marketing. Metrics and Methods for On and Offline Success; John Wiley & Sons Limited

2911 р.

Где купить

Где купить (1)

Цена от 2911 р. до 2911 р. в 1 магазинах

МагазинЦенаНаличие
2911 р.
Электронная книга Кэшбэк до 6.7%

03.11.2025
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку
Avito доставка позволит получить любой товар, не выходя из дома

Предложения банков


Компания Предложение

Описание

No longer can the offline remain separate from the online. Integrated, customer-centric, cross-channel marketing campaigns persuade customers to act, provide greater ROI, and ultimately improve your organization's bottom line. This must-have guide synthesizes the successful methods and metrics that online, direct, and brand marketers have employed for years so that you can develop, implement, and measure successful cross-channel campaigns. Multichannel marketing expert Akin Arikan takes you from customer acquisition to customer relationship management with strategic advice, effective case studies, and proven metrics.

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
ISBN9780470378878
Форматы электронной версииPDF


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Информационные технологии, Интернет - издательство "John Wiley & Sons Limited"

Категория 2328 р. - 3493 р.

закладки (0) сравнение (0)

15 ms