- Руководства по пользованию программами
- Программирование
- Операционные системы и утилиты для ПК
- Графика. Дизайн. Проектирование
- Программы и утилиты для цифровых устройств
- Железо ПК
- Информатика
- Сети и коммуникации
- Бухгалтерия
- Базы данных
- Анализ данных
- Электронная бухгалтерия
- Машинное обучение. Анализ данных
- Менеджмент в IT
Multichannel Marketing. Metrics and Methods for On and Offline Success; John Wiley & Sons Limited
2564 р.
- Издатель: John Wiley & Sons Limited
- ISBN: 9780470378878
- Книги: Интернет
- ID:5972804
Где купить (1)
Цена от 2564 р. до 2564 р. в 1 магазинах
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Предложения банков
Компания | Предложение |
---|---|
Описание
No longer can the offline remain separate from the online. Integrated, customer-centric, cross-channel marketing campaigns persuade customers to act, provide greater ROI, and ultimately improve your organization's bottom line. This must-have guide synthesizes the successful methods and metrics that online, direct, and brand marketers have employed for years so that you can develop, implement, and measure successful cross-channel campaigns. Multichannel marketing expert Akin Arikan takes you from customer acquisition to customer relationship management with strategic advice, effective case studies, and proven metrics.
Смотри также о книге.
О книге
Параметр | Значение |
---|---|
Автор(ы) | Akin Arikan |
Издатель | John Wiley & Sons Limited |
ISBN | 978-0-470-37887-8 |
Отзывы (0)
Добавить отзыв
Книги: Информационные технологии, Интернет - издательство "John Wiley & Sons Limited"
Категория 2051 р. - 3076 р.