Successful Marketing Strategies for Nonprofit Organizations. Winning in the Age of the Elusive Donor; John Wiley & Sons Limited

3361 р.

  • Издатель: John Wiley & Sons Limited
  • ISBN: 9780470925515
  • Книги: Политика, политология
  • ID:5979422
Где купить

Где купить (1)

Цена от 3361 р. до 3361 р. в 1 магазинах

МагазинЦенаНаличие
3361 р.
4201 р. -20% Электронная книга Кэшбэк до 14%

01.07.2024
Один из первых книжных интернет-магазинов, работающий с 2002 года
Промокоды на скидку
Заказ от 800 рублей мы привезем бесплатно!
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку
Avito доставка позволит получить любой товар, не выходя из дома

Предложения банков


Компания Предложение
Альфа-Банк

Беспроцентный период - до 100 дней. Выпуск кредитной карты - бесплатно

Халва

Рассрочка 0% до 36 мес. Лимит кредитования - до 500 000 рублей. Снятие заемных средств в рассрочку на 3 мес. Кэшбэк до 10%

Описание

From a leading expert on nonprofit marketing, the only marketing handbook a nonprofit manager will ever need-now fully revised and updated In Successful Marketing Strategies for Nonprofit Organizations, Second Edition, nonprofit marketing guru Barry J. McLeish shares everything he's learned during more than two decades managing and consulting nonprofits of every shape and size. Skipping all the arcane theory and the business school jargon, he gives you clear, step-by-step advice and guidance and all the tools you need to develop and implement a sophisticated marketing program tailored to your organization's needs and goals. New sections on the new media available to nonprofit marketers Techniques for analyzing your market and developing a comprehensive marketing plan Marketing strategies that will support fund-raising, promote new services, and enhance your organization's reputation and visibility Methods for developing a marketing program that reaches both the consumers of your service and the donors who support your organization Do you need to breathe new life into your existing marketing department? Successful Marketing Strategies for Nonprofit Organizations, Second Edition gives you the tools, the know-how, and the confidence you need to succeed.

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
ISBN978-0-470-92551-5


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Политика - издательство "John Wiley & Sons Limited"

Категория 2688 р. - 4033 р.

Книги: Политика

Категория 2688 р. - 4033 р.

закладки (0) сравнение (0)

23 ms