Marketing Analytics. Data-Driven Techniques with Microsoft Excel; John Wiley & Sons Limited

3606 р.

Где купить

Где купить (1)

Цена от 3606 р. до 3606 р. в 1 магазинах

МагазинЦенаНаличие
3606 р.
4508 р. -20% Электронная книга Кэшбэк до 14%

06.06.2024
Один из первых книжных интернет-магазинов, работающий с 2002 года
Промокоды на скидку
Заказ от 800 рублей мы привезем бесплатно!
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку
Avito доставка позволит получить любой товар, не выходя из дома

Предложения банков


Компания Предложение
Альфа-Банк

Беспроцентный период - до 100 дней. Выпуск кредитной карты - бесплатно

Халва

Рассрочка 0% до 36 мес. Лимит кредитования - до 500 000 рублей. Снятие заемных средств в рассрочку на 3 мес. Кэшбэк до 10%

Описание

Helping tech-savvy marketers and data analysts solve real-world business problems with Excel Using data-driven business analytics to understand customers and improve results is a great idea in theory, but in today's busy offices, marketers and analysts need simple, low-cost ways to process and make the most of all that data. This expert book offers the perfect solution. Written by data analysis expert Wayne L. Winston, this practical resource shows you how to tap a simple and cost-effective tool, Microsoft Excel, to solve specific business problems using powerful analytic techniques—and achieve optimum results. Practical exercises in each chapter help you apply and reinforce techniques as you learn. Shows you how to perform sophisticated business analyses using the cost-effective and widely available Microsoft Excel instead of expensive, proprietary analytical tools Reveals how to target and retain profitable customers and avoid high-risk customers Helps you forecast sales and improve response rates for marketing campaigns Explores how to optimize price points for products and services, optimize store layouts, and improve online advertising Covers social media, viral marketing, and how to exploit both effectively Improve your marketing results with Microsoft Excel and the invaluable techniques and ideas in Marketing Analytics: Data-Driven Techniques with Microsoft Excel.

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
ISBN978-1-118-43935-7


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Программирование, Базы данных - издательство "John Wiley & Sons Limited"

Категория 2884 р. - 4327 р.

Книги: Программирование, Базы данных

Категория 2884 р. - 4327 р.

закладки (0) сравнение (0)

10 ms