Modern Analysis of Customer Surveys. with Applications using R; John Wiley & Sons Limited

10042 р.

  • Издатель: John Wiley & Sons Limited
  • ISBN: 9781119961161
  • Книги: Маркетинг, PR, реклама
  • ID:5984785
Где купить

Где купить (1)

Цена от 10042 р. до 10042 р. в 1 магазинах

МагазинЦенаНаличие
10042 р.
12553 р. -20% Электронная книга Кэшбэк до 14%

02.07.2024
Один из первых книжных интернет-магазинов, работающий с 2002 года
Промокоды на скидку
Заказ от 800 рублей мы привезем бесплатно!
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку
Avito доставка позволит получить любой товар, не выходя из дома

Предложения банков


Компания Предложение
Альфа-Банк

Беспроцентный период - до 100 дней. Выпуск кредитной карты - бесплатно

Халва

Рассрочка 0% до 36 мес. Лимит кредитования - до 500 000 рублей. Снятие заемных средств в рассрочку на 3 мес. Кэшбэк до 10%

Описание

Customer survey studies deals with customers, consumers and user satisfaction from a product or service. In practice, many of the customer surveys conducted by business and industry are analyzed in a very simple way, without using models or statistical methods. Typical reports include descriptive statistics and basic graphical displays. As demonstrated in this book, integrating such basic analysis with more advanced tools, provides insights on non-obvious patterns and important relationships between the survey variables. This knowledge can significantly affect the conclusions derived from a survey. Key features: Provides an integrated, case-studies based approach to analysing customer survey data. Presents a general introduction to customer surveys, within an organization’s business cycle. Contains classical techniques with modern and non standard tools. Focuses on probabilistic techniques from the area of statistics/data analysis and covers all major recent developments. Accompanied by a supporting website containing datasets and R scripts. Customer survey specialists, quality managers and market researchers will benefit from this book as well as specialists in marketing, data mining and business intelligence fields.

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
ISBN978-1-119-96116-1


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Экономика - издательство "John Wiley & Sons Limited"

Категория 8033 р. - 12050 р.

Книги: Экономика

Категория 8033 р. - 12050 р.

закладки (0) сравнение (0)

34 ms