- Ведение бизнеса
- Реклама. PR
- Банковское дело. Финансы
- Делопроизводство
- Управление персоналом
- Блоги и социальные сети
- Электронная коммерция
- Маркетинг
- Менеджмент. Управление предприятием
- Психология бизнеса. Бизнес-этикет
- Техники продаж
- Управление качеством. Инновации
- Логистика
- Бухгалтерский учет и аудит
- Туристический бизнес
- Ресторанный бизнес
- Страхование
- Налоги и налогообложение
- Недвижимость
- Таможенное регулирование
- Личные финансы
- Копирайтинг. Визуализация. Деловая переписка
Modern Analysis of Customer Surveys. with Applications using R; John Wiley & Sons Limited
10042 р.
- Издатель: John Wiley & Sons Limited
- ISBN: 9781119961161
- Книги: Маркетинг, PR, реклама
- ID:5984785
Где купить (1)
Цена от 10042 р. до 10042 р. в 1 магазинах
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Предложения банков
Компания | Предложение |
---|---|
Описание
Customer survey studies deals with customers, consumers and user satisfaction from a product or service. In practice, many of the customer surveys conducted by business and industry are analyzed in a very simple way, without using models or statistical methods. Typical reports include descriptive statistics and basic graphical displays. As demonstrated in this book, integrating such basic analysis with more advanced tools, provides insights on non-obvious patterns and important relationships between the survey variables. This knowledge can significantly affect the conclusions derived from a survey. Key features: Provides an integrated, case-studies based approach to analysing customer survey data. Presents a general introduction to customer surveys, within an organization’s business cycle. Contains classical techniques with modern and non standard tools. Focuses on probabilistic techniques from the area of statistics/data analysis and covers all major recent developments. Accompanied by a supporting website containing datasets and R scripts. Customer survey specialists, quality managers and market researchers will benefit from this book as well as specialists in marketing, data mining and business intelligence fields.
Смотри также о книге.
О книге
Параметр | Значение |
---|---|
Автор(ы) | Kenett Ron S. |
Издатель | John Wiley & Sons Limited |
ISBN | 978-1-119-96116-1 |
Отзывы (0)
Добавить отзыв
Книги: Экономика - издательство "John Wiley & Sons Limited"
Категория 8033 р. - 12050 р.
Книги: Экономика
Категория 8033 р. - 12050 р.