Arab Media. Globalization and Emerging Media Industries; John Wiley & Sons Limited

5518 р.

  • Издатель: John Wiley & Sons Limited
  • ISBN: 9780745672861
  • Книги: Зарубежная образовательная литература
  • ID:5998195
Где купить

Где купить (1)

Цена от 5518 р. до 5518 р. в 1 магазинах

МагазинЦенаНаличие
5518 р.
6898 р. -20% Электронная книга Кэшбэк до 14%

02.07.2024
Один из первых книжных интернет-магазинов, работающий с 2002 года
Промокоды на скидку
Заказ от 800 рублей мы привезем бесплатно!
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку
Avito доставка позволит получить любой товар, не выходя из дома

Предложения банков


Компания Предложение
Альфа-Банк

Беспроцентный период - до 100 дней. Выпуск кредитной карты - бесплатно

Халва

Рассрочка 0% до 36 мес. Лимит кредитования - до 500 000 рублей. Снятие заемных средств в рассрочку на 3 мес. Кэшбэк до 10%

Описание

This book provides a clear and authoritative introduction to the emerging Arab media industries in the context of globalization and its impacts, with a focus on publishing, press, broadcasting, cinema and new media. Through detailed discussions of the regulation and economics of these industries, the authors argue that the political, technological and cultural changes on the global media scene have resulted in the reorganization of the Arab media field. They provide striking examples of this through the particular effects on media policies, media technology and the content and genres developed for the new generation of media consumers. As part of the book's overview of the contemporary characteristics of Arab media, the authors outline the development of the role of modern Arab media from a tool of mobilizing the public to a tool of commercial and symbolic profit. Overall, the volume illustrates how the Arab region represents a unique case where the commercialization and liberalization of selected media industries has gone hand in hand with continuous state intervention and an increasing self censorship. Written for students without prior knowledge of the topic, Arab Media will be essential reading for all interested in the contemporary global media industries.

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
ISBN978-0-7456-7286-1


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Познавательная литература для детей, Культура и искусство - издательство "John Wiley & Sons Limited"

Категория 4414 р. - 6621 р.

Книги: Познавательная литература для детей, Культура и искусство

Категория 4414 р. - 6621 р.

закладки (0) сравнение (0)

23 ms