- Ведение бизнеса
- Реклама. PR
- Банковское дело. Финансы
- Делопроизводство
- Управление персоналом
- Блоги и социальные сети
- Электронная коммерция
- Маркетинг
- Менеджмент. Управление предприятием
- Психология бизнеса. Бизнес-этикет
- Техники продаж
- Управление качеством. Инновации
- Логистика
- Бухгалтерский учет и аудит
- Туристический бизнес
- Ресторанный бизнес
- Страхование
- Налоги и налогообложение
- Недвижимость
- Таможенное регулирование
- Личные финансы
- Копирайтинг. Визуализация. Деловая переписка
Ethics in Social Networking and Business 1. Theory, Practice and Current Recommendations; John Wiley & Sons Limited
12518 р.
- Издатель: John Wiley & Sons Limited
- ISBN: 9781119452263
- Книги: О бизнесе популярно
- ID:5999917
Где купить (1)
Цена от 12518 р. до 12518 р. в 1 магазинах
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Предложения банков
Компания | Предложение |
---|---|
Описание
This book, the first of two volumes dedicated to ethics in social networking and business, presents the notions, theories and practical aspects related to ethics, morale and deontology in our society. Through a series of discussions and examples on topics ranging from complexity to evolution theories, the author provides an insight into why business ethics is essential for managing risks and uncertainties. The Ethics in Social Networking and Business series is the result of a cross-integration of real experiences (from IBM, society and the Rotary Club), transdisciplinary works in decision making, and advances at the boundaries of several scientific fields.
Смотри также о книге.
О книге
Параметр | Значение |
---|---|
Автор(ы) | Pierre Massotte |
Издатель | John Wiley & Sons Limited |
ISBN | 978-1-119-45226-3 |
Отзывы (0)
Добавить отзыв
Книги: Бизнес. Экономика, Экономика - издательство "John Wiley & Sons Limited"
Категория 10014 р. - 15021 р.