Nonprofit Strategic Positioning; John Wiley & Sons Limited

6917 р.

  • Издатель: John Wiley & Sons Limited
  • ISBN: 9780471788287
  • Книги: Политика, политология
  • ID:6510991
Где купить

Где купить (1)

Цена от 6917 р. до 6917 р. в 1 магазинах

МагазинЦенаНаличие
6917 р.
Электронная книга Кэшбэк до 6.5%

15.07.2025
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку
Avito доставка позволит получить любой товар, не выходя из дома

Предложения банков


Компания Предложение

Описание

Nonprofit Strategic Positioning: Decide Where to Be, Plan What to Do is the first nonprofit-oriented book to describe strategic positioning as an alternative to traditional strategic planning. Even in the nonprofit sector, strategic planning is becoming discredited as a formulaic, go-nowhere exercise. This book will take the reader on a stimulating journey through nonprofit strategy development and implementation. The book is timely because the nonprofit sector has reached a turning point where the need to be more business-like is undeniable, and the continuing retreat of the public sector has left even wider gaps in services that nonprofits will be asked to fill. Nonprofit Strategic Positioning: Decide Where to Be, Plan What to Do offers a fresh new way for nonprofits to meet the challenges of the 21st century.

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
ISBN9780471788287
Форматы электронной версииPDF


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Политика - издательство "John Wiley & Sons Limited"

Категория 5533 р. - 8300 р.

Книги: Политика

Категория 5533 р. - 8300 р.

закладки (0) сравнение (0)

44 ms