The Social CEO: How Social Media Can Make You A Stronger Leader; Bloomsbury, 2019

от 1265 р. до 5060 р.

  • Издатель: Bloomsbury
  • ISBN: 9781472967244
  • EAN: 9781472967244

  • Книги: Другие издания
  • ID:6843243
Где купить

Где купить (4)

Цена от 1265 р. до 5060 р. в 4 магазинах

МагазинЦенаНаличие
1265 р.
Минимальная сумма заказа 100 рублей Крупнейшая сеть книжных магазинов Кэшбэк до 6.3%
Промокоды на скидку

05.07.2024
1265 р.
2000 р. -37% Минимальные сроки доставки. Кэшбэк до 6.3%
Промокоды на скидку

05.07.2024
1265 р.
2000 р. -37% Кэшбэк до 6.3%
Промокоды на скидку

05.07.2024
Яндекс.Маркет
5/5
5060 р.
Кэшбэк до 3.8%
Промокоды на скидку

Наличие уточняйте
27.06.2024
Один из первых книжных интернет-магазинов, работающий с 2002 года
Промокоды на скидку
Заказ от 800 рублей мы привезем бесплатно!
Avito доставка позволит получить любой товар, не выходя из дома

Предложения банков


Компания Предложение
Альфа-Банк

Беспроцентный период - до 100 дней. Выпуск кредитной карты - бесплатно

Халва

Рассрочка 0% до 36 мес. Лимит кредитования - до 500 000 рублей. Снятие заемных средств в рассрочку на 3 мес. Кэшбэк до 10%

Описание

There remains a huge gulf in understanding by many leaders of what some are calling the Social Age – huge changes going on in society, enabling anyone with a smartphone to sign up to a social network and comment on anything and everything. Despite this revolution, which has been embraced by the masses, it is the people at the top of organizations who have been slowest to understand and adapt to it.While business leaders may feel that it's enough to hire social media managers and amend their marketing strategies, Damian Corbet shows why organizations need to do more to succeed in the Social Age – why CEOs need to 'get social' to survive.The Social CEO sets out to educate and inspire senior leaders to embrace the Social Age, teaching them the hows and whys of utilising social media in order to make them stronger leaders. Social CEOs can effectively encourage engagement from their employees as well as other stakeholders and customers; they're better able to communicate their organization's objectives and values, gauge the climate in which they operate and improve their brand image.Offering invaluable contributions from industry-recognised experts in social business, The Social CEO explores the many aspects of leading in the Social Age, such as storytelling, personal branding, managing risk and public relations. With chapters also written by practising 'social CEOs' working across a variety of sectors, from healthcare to sport, the book provides a wealth of insight into how social media can be used to gain a competitive advantage.

The Social CEO: How Social Media Can Make You A Stronger Leader - фото №1

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
ИздательBloomsbury
Год издания2019
Возрастные ограничения12
Кол-во страниц280
Автор(ы)
РазделКниги на английском языке
ISBN978-1-4729-6724-4
Количество страниц280
Формат145x223мм
Вес0.55кг


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги на английском языке - издательство "Bloomsbury"

Категория 1012 р. - 1518 р.

Книги на английском языке

Категория 1012 р. - 1518 р.

закладки (0) сравнение (0)

14 ms