Faceworld (Marion Zilio); John Wiley & Sons Limited

1508 р.

  • Издатель: John Wiley & Sons Limited
  • ISBN: 9781509537273
  • Книги: Изобразительное искусство, фотография
  • ID:7025352
Где купить

Где купить (1)

Цена от 1508 р. до 1508 р. в 1 магазинах

МагазинЦенаНаличие
1508 р.
1885 р. -20% Электронная книга Кэшбэк до 14%

03.07.2024
Один из первых книжных интернет-магазинов, работающий с 2002 года
Промокоды на скидку
Заказ от 800 рублей мы привезем бесплатно!
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку
Avito доставка позволит получить любой товар, не выходя из дома

Предложения банков


Компания Предложение
Альфа-Банк

Беспроцентный период - до 100 дней. Выпуск кредитной карты - бесплатно

Халва

Рассрочка 0% до 36 мес. Лимит кредитования - до 500 000 рублей. Снятие заемных средств в рассрочку на 3 мес. Кэшбэк до 10%

Описание

We have long accepted the face as the most natural and self-evident thing, believing that in it we could read, as if on a screen, our emotions and our doubts, our anger and joy. We have decorated them, made them up, designed them, as if the face were the true calling card of our personality, the public manifestation of our inner being.

Nothing could be further from the truth. Rather than a window opening onto our inner nature, the face has always been a technical artefact—a construction that owes as much to artificiality as to our genetic inheritance. From the origins of humanity to the triumph of the selfie, Marion Zilio charts the history of the technical, economic, political, legal, and artistic fabrication of the face. Her account of this history culminates in a radical new interrogation of what is too often denounced as our contemporary narcissism. In fact, argues Zilio, the “narcissism” of the selfie may well reconnect us to the deepest sources of the human manufacture of faces—a reconnection that would also be a chance for us to come to terms with the non-human part of ourselves.

This highly original reflection on the fabrication of the face will be of great value to students and scholars of media and culture and to anyone interested in the pervasiveness of the face in our contemporary age of the selfie.

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
ISBN978-1-5095-3727-3


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Изобразительное искусство для школы - издательство "John Wiley & Sons Limited"

Книги: Изобразительное искусство для школы

Категория 1206 р. - 1809 р.

закладки (0) сравнение (0)

66 ms