- Ведение бизнеса
- Реклама. PR
- Банковское дело. Финансы
- Делопроизводство
- Управление персоналом
- Блоги и социальные сети
- Электронная коммерция
- Маркетинг
- Менеджмент. Управление предприятием
- Психология бизнеса. Бизнес-этикет
- Техники продаж
- Управление качеством. Инновации
- Логистика
- Бухгалтерский учет и аудит
- Туристический бизнес
- Ресторанный бизнес
- Страхование
- Налоги и налогообложение
- Недвижимость
- Таможенное регулирование
- Личные финансы
- Копирайтинг. Визуализация. Деловая переписка
Leading from the Middle (Scott Mautz); John Wiley & Sons Limited
1619 р.
- Издатель: John Wiley & Sons Limited
- ISBN: 9781119717942
- Книги: Экономика
- ID:7804007
Где купить (1)
Цена от 1619 р. до 1619 р. в 1 магазинах
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Предложения банков
Компания | Предложение |
---|---|
Описание
The definitive playbook for driving impact as a middle manager Leading from the Middle: A Playbook for Managers to Influence Up, Down, and Across the Organization delivers an insightful and practical guide for the backbone of an organization: those who have a boss and are a boss and must lead from the messy middle. Accomplished author and former P&G executive Scott Mautz walks readers through the unique challenges facing these managers, and the mindset and skillset necessary for managing up and down and influencing what happens across the organization. You’ll learn the winning mindset of the best middle managers, how to develop the most important skills necessary for managing from the middle, how to create your personal Middle Action Plan (MAP), and effectively influence: Up the chain of command, to your boss and those above them Down, to your direct reports and teams who report to you Laterally, to peers and teams you have no formal authority over Anyone in an organization who reports to someone and has someone reporting to them must lead from the middle. They are the most important group in an organization and have a unique opportunity to drive impact. Leading from the Middle explains how.
Смотри также о книге.
О книге
Параметр | Значение |
---|---|
Автор(ы) | Scott Mautz |
Издатель | John Wiley & Sons Limited |
Серия | Essen |
ISBN | 978-1-119-71794-2 |
Отзывы (0)
Добавить отзыв
Книги: Бизнес. Экономика, Экономика - издательство "John Wiley & Sons Limited"
Категория 1295 р. - 1942 р.
Книги: Бизнес. Экономика, Экономика
Категория 1295 р. - 1942 р.