Щепин Е. "Diving Into the Red Ocean: How to Break the Rules of Retail and Come Out on Top"; Альпина Диджитал, 2021
1099 р.
- Издатель: Альпина Диджитал
- ISBN: 978-5-9614-7749-8
EAN: 9785961477498
- Книги: Стартапы и создание бизнеса
- ID:14107919
Где купить (1)
Цена от 1099 р. до 1099 р. в 1 магазинах
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Магазин | Последняя известная цена | Обновлено |
---|---|---|
Яндекс.Маркет | 1099 р. | 17.06.2024 |
Предложения банков
Компания | Предложение |
---|
Описание
The VkusVill grocery chain is one of the best-known and most popular stores in Russia. The company broke into the healthy food market and revolutionized Russian retail by fusing the best international practices. At its outset, VkusVill was inspired by retail chains such as Tesco, Mercadona, Walmart, Trader Joe's, and Ali, and it formed its corporate culture by studying companies such as Zappos, Google, Airbnb, Netfl ix, Starbucks, IKEA, Toyota, and many others. This book by Evgeny Shchepin, one of VkusVill's key employees, is a candid account of the company's successes and failures, plans and expectations, and relationships with its employees and customers- the people who made VkusVill the success it is today.
Смотри также о книге.
О книге
Параметр | Значение |
---|---|
ISBN | 9785961477498 |
Автор(ы) | Евгений Щепин |
Год издания | 2021 |
Издатель | Альпина Диджитал |
Возрастные ограничения | 12 |
Форматы электронной версии | FB2.ZIP,FB3,EPUB,TXT.ZIP,RTF.ZIP,A4.PDF,A6.PDF,MOBI.PRC,TXT |
Отзывы (0)
Добавить отзыв
Книги: Истории успеха - издательство "Альпина Диджитал"
Книги: Истории успеха
Категория 879 р. - 1318 р.