Щепин Е. "Diving Into the Red Ocean: How to Break the Rules of Retail and Come Out on Top", 2021

  • Издатель: Альпина Диджитал
  • ISBN: 978-5-9614-7749-8
  • EAN: 9785961477498

  • Книги: Стартапы и создание бизнеса
  • ID:14107919
Где купить

Где купить

Последняя известная цена от 879 р. до 1099 р. в 2 магазинах

В данный момент у нас нет информации о наличии данного товара в магазинах.
Вы можете поискать его на других площадках:

МагазинЦенаНаличие
Avito доставка позволит получить любой товар, не выходя из дома

История цены

МагазинПоследняя известная ценаОбновлено
ЛитРес
879 р.
15.08.2024
Яндекс.Маркет
1099 р.
17.06.2024

Описание

The VkusVill grocery chain is one of the best-known and most popular stores in Russia. The company broke into the healthy food market and revolutionized Russian retail by fusing the best international practices. At its outset, VkusVill was inspired by retail chains such as Tesco, Mercadona, Walmart, Trader Joe's, and Ali, and it formed its corporate culture by studying companies such as Zappos, Google, Airbnb, Netfl ix, Starbucks, IKEA, Toyota, and many others. This book by Evgeny Shchepin, one of VkusVill's key employees, is a candid account of the company's successes and failures, plans and expectations, and relationships with its employees and customers- the people who made VkusVill the success it is today.

Щепин Е. "Diving Into the Red Ocean: How to Break the Rules of Retail and Come Out on Top" - фото №1

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
ISBN978-5-9614-7749-8
Автор(ы)
Год издания2021


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Похожие товары

Книги: Истории успеха

Категория 703 р. - 1054 р.

закладки (0) сравнение (0)

24 ms