Сравнить цены на книгу: Щепин Е. "Diving Into the Red Ocean: How to Break the Rules of Retail and Come Out on Top", 2021
- Издатель: Альпина Диджитал
- ISBN: 978-5-9614-7749-8
- Книги: Стартапы и создание бизнеса
- ID:14107919
Где купить
Последняя известная цена от 879 р. до 1099 р. в 2 магазинах
Вы можете поискать его на других площадках:
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Магазин | Последняя известная цена | Обновлено |
---|---|---|
ЛитРес | 879 р. | 15.08.2024 |
Яндекс.Маркет | 1099 р. | 17.06.2024 |
Описание
The VkusVill grocery chain is one of the best-known and most popular stores in Russia. The company broke into the healthy food market and revolutionized Russian retail by fusing the best international practices. At its outset, VkusVill was inspired by retail chains such as Tesco, Mercadona, Walmart, Trader Joe's, and Ali, and it formed its corporate culture by studying companies such as Zappos, Google, Airbnb, Netfl ix, Starbucks, IKEA, Toyota, and many others. This book by Evgeny Shchepin, one of VkusVill's key employees, is a candid account of the company's successes and failures, plans and expectations, and relationships with its employees and customers- the people who made VkusVill the success it is today.
Смотри также о книге.
О книге
Параметр | Значение |
---|---|
ISBN | 978-5-9614-7749-8 |
Автор(ы) | Евгений Щепин |
Год издания | 2021 |
Отзывы (0)
Добавить отзыв
Похожие товары
Книги: Истории успеха
Категория 703 р. - 1054 р.