The Package Design. Book 2; Taschen, 2013

  • Издатель: Taschen
  • ISBN: 978-3-8365-2968-6
  • Книги: Дизайн
  • ID:14354872
Где купить

Где купить

Последняя известная цена от 4048 р. до 4048 р. в 1 магазинах

В данный момент у нас нет информации о наличии данного товара в магазинах.
Вы можете поискать его на других площадках:

МагазинЦенаНаличие
Один из первых книжных интернет-магазинов, работающий с 2002 года
Промокоды на скидку
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку
Avito доставка позволит получить любой товар, не выходя из дома

История цены

МагазинПоследняя известная ценаОбновлено
Лабиринт
4048 р.
13.01.2024

Описание

Packaging is a highly underrated art form. As the first thing a consumer sees when looking at a product, the packaging can make or break a sale. Every year, the Pentawards celebrate the art of the package by presenting awards to designs from around the world. Designers compete in five main categories - beverages, food, body, luxury, and other markets - and no fewer than 44 sub-categories. Featuring a selection of over 400 works from 30 countries, this book brings together all the Pentawards winners from 2011 and 2012, providing a vivid demonstration of creativity in every form of packaging. Readers will also discover what drives design industry leaders and agencies behind these creations which are so much part of our everyday lives. This well of inspiration is not just aimed at design and marketing professionals but anyone with an interest in the creative process of packaging.

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
ISBN978-3-8365-2968-6
Год издания2013
ИздательTaschen
СерияАрхитектура и дизайн


Отзывы (1)


  • 4/5

    Дорого! Но! Если вы ищите идеи для дизайна - это просто клад а не книга

Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Дизайн культура. искусство - издательство "Taschen"

Книги: Дизайн культура. искусство

Категория 3238 р. - 4857 р.

закладки (0) сравнение (0)

15 ms