Mid-Century Ads (Heimann J.); TASCHEN, 2023
3438 р.
- Издатель: Taschen
- ISBN: 9783836591478
EAN: 9783836591478
- Книги: Дизайн
- ID:14483161
Где купить (1)
Цена от 3438 р. до 3438 р. в 1 магазинах
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Магазин | Последняя известная цена | Обновлено |
---|---|---|
Подписные издания | 4274 р. | 23.04.2024 |
Описание
Gleaned from thousands of images, this book offers the best of American print advertising in the age of the “Big Idea.” From the height of American consumerism, bold and colorful campaigns paint a fascinating portrait of the 1950s and ’60s, as concerns about the Cold War gave way to the carefree booze-and-cigarettes capitalism of the Mad Men era. Digitally remastered for optimum reproduction quality, the ads burst with crisp fonts and colors, as well as a sexy sense of possibility, beguiling their audience to buy everything from guns to girdles, cars to toothpaste, air travel to home appliances. At turns startling, amusing and inspiring, this panorama of midcentury marketing is at once an evocative period piece and a showcase of design innovation and advertising wit.
Смотри также о книге.
О книге
Параметр | Значение |
---|---|
Формат | 156x217 |
Автор | Heimann J. |
Авторы | Heimann J. |
Переплёт | Твёрдый |
Год публикации | 2023 |
Язык | Несколько языков |
Количество страниц | 512 |
Автор(ы) | Heimann J. |
Переплет | Твёрдый |
Издатель | TASCHEN |
Год издания | 2023 |
Возрастная группа | 18 |
Кол-во страниц | 512 |
Отзывы (0)
Добавить отзыв
Книги: Дизайн культура. искусство - издательство "Taschen"
Категория 2750 р. - 4125 р.
Книги: Дизайн культура. искусство
Категория 2750 р. - 4125 р.