- Руководства по пользованию программами
- Программирование
- Операционные системы и утилиты для ПК
- Графика. Дизайн. Проектирование
- Программы и утилиты для цифровых устройств
- Железо ПК
- Информатика
- Сети и коммуникации
- Бухгалтерия
- Базы данных
- Анализ данных
- Электронная бухгалтерия
- Машинное обучение. Анализ данных
- Менеджмент в IT
Best Practices In Influencer Marketing; Ingram
Где купить
Последняя известная цена от 732 р. до 732 р. в 1 магазинах
Вы можете поискать его на других площадках:
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Описание
The internet and online communications, including social media, have had a marked impact on how businesses in both business-to-consumer (B2C) and business-to-business (B2B) environments engage with their audiences. Paid advertising efforts have, for some companies, taken a back seat to marketing in ways that leverage online communication to influence their audiences – driving people to their websites where they may engage with the brand and, ultimately, make a purchase decision.
"Influencer marketing" has become a big buzzword in this new environment. It's a term that refers to leveraging the influence of key people and businesses to support your brand and spread the word about your products and services through their own social channels.
Influencer marketing means different things to different people and is approached in a variety of ways. In this book, digital marketing experts share their definitions, best practices and case examples to help you determine whether this form of marketing would work for you and, if so, how to make it happen!
Смотри также о книге.
О книге
Параметр | Значение |
---|---|
Автор(ы) | Linda Pophal Pophal |
Издатель | Ingram |
Отзывы (0)
Добавить отзыв
Книги: Информационные технологии, Интернет - издательство "Ingram"
Категория 585 р. - 878 р.
Книги: Информационные технологии, Интернет
Категория 585 р. - 878 р.