Innovation in the Cultural and Creative Industries; John Wiley & Sons Limited

15852 р.

  • Издатель: John Wiley & Sons Limited
  • ISBN: 9781119681212
  • Книги: Управление, подбор персонала
  • ID:6519510
Где купить

Где купить (1)

Цена от 15852 р. до 15852 р. в 1 магазинах

МагазинЦенаНаличие
15852 р.
Электронная книга Кэшбэк до 6.5%

26.08.2025
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку

Предложения банков


Компания Предложение

Описание

Technological innovations, sociological and consumer trends, and growing internationalization are transforming the cultural and creative industries (CCIs). These changes present new challenges for CCIs that require original and inventive answers. Innovation in the Cultural and Creative Industries analyzes the powerful strategies put in place by CCI organizations such as Nintendo, the Lascaux Cave and Daft Punk. The case studies presented in this book cover video games, books, music, museums, fashion, film and architecture. Each chapter is organized around five key points: a theoretical framework that focuses on a specific concept, a description of the methodological mechanism mobilized, a presentation of the industry concerned, the analysis of the innovative strategy and a recap of the lessons and best practices demonstrated by the case.

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
ISBN9781119681212
Форматы электронной версииPDF


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Бизнес. Экономика, Экономика - издательство "John Wiley & Sons Limited"

Категория 12681 р. - 19022 р.

закладки (0) сравнение (0)

92 ms