Open Innovation (Pascal Latouche); John Wiley & Sons Limited

15852 р.

Где купить

Где купить (1)

Цена от 15852 р. до 15852 р. в 1 магазинах

МагазинЦенаНаличие
15852 р.
Электронная книга Кэшбэк до 6.5%

26.08.2025
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку

Предложения банков


Компания Предложение

Описание

The purpose of this book is to explicitly describe the daily interactions that need to be implemented to transform these One To One, or One to Many, interactions into tangible (business partnerships) and intangible (relationship satisfaction) value. Through my experience, I will try to give an account of the words and behaviour of the crossed protagonists during all these years. My observations will allow to fully understand the perspectives that everyone gives themselves in interactions, in order to better understand the perceptions that result from them. It is the reality of the interactions themselves that will be exposed in order to know how to make the most of them.

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
ISBN9781119779612
Форматы электронной версииFB2.ZIP,FB3,EPUB,IOS.EPUB,TXT.ZIP,RTF.ZIP,A4.PDF,A6.PDF,MOBI.PRC,TXT


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Бизнес. Экономика, Экономика - издательство "John Wiley & Sons Limited"

Категория 12681 р. - 19022 р.

закладки (0) сравнение (0)

147 ms